GRY

czwartek, 27 grudnia 2012

Ja...

Hejo...Nazywam się Wiki mam kilka lat .. Uwielbiam Slendermana !



Niektórzy uważają że slendzio istnieje ...Kliknij tutaj i zobacz dowody na to że istnieje. Ja uważam że to photoshop ale czy napewno ? Tak . Szukałam w 24  różnych programach, dzięki którym się dodaje różne gadżety i itp. do zdjęć. Nic nie znalazłam. W TYCH programach oczywiście. Znalazłam-inaczej mówiąc : 'kupiłam' , program do dodawania slendermana do zdjęć . Jego chyba NIGDY nie znajdziecie w google ani w Wikipedii lub tym podobnych . Znajdziecie te photoshopy ZA GRANICĄ POLSKI . Ten program nazywa się samourvershart . Dodawanie slendzia tam jest łatwe lecz dziwne , bo trza go składać . Program jest do kupienia za 1000 euro , w Polsce 4000 zł, ale co mi tam . ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz